20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 09:00

20/06/2025 – 09/07/2025: Διενέργεια Μειοδοτικής, Φανερής, Προφορικής Δημοπρασίας για την μίσθωση ακινήτου για τις ανάγκες στέγασης του ΚΕΠ Ακαδημίας (ΚΕΠ 0699) του Δήμου Αθηναίων

Ο Δήμος Αθηναίων διακηρύσσει ότι προκειμένου να μισθώσει ακίνητο για τις ανάγκες στέγασης του ΚΕΠ Ακαδημίας (ΚΕΠ 0699) του Δήμου Αθηναίων, με φανερή, προφορική, μειοδοτική δημοπρασία, καλεί τους ενδιαφερόμενους να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, υποβάλλοντας σφραγισμένο φάκελο προσφοράς, προς τη Γενική Δ/νση Οικονομικών – Δ/νση Δημοτικής Περιουσίας – Τμήμα Αγορών, Απαλλοτριώσεων και Μισθώσεων (μέσω πρωτοκόλλου του Δ.Α. ή ταχυδρομικώς με αποδεικτικό επίδοσης) που εδρεύει στην οδό Πατησίων 159, TK 11252, μέχρι και την 09/07/2025 ημέρα Τετάρτη και ώρα 13:00 (Στάδιο Α3 της Διακήρυξης, οι όροι και η σύνταξη της οποίας εγκρίθηκαν με την πράξη 1181/2025, ΑΔΑ: ΨΩΥΘΩ6Μ-0ΓΥ Δημοτικής Επιτροπής)

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ

Το προσφερόμενα ακίνητα θα πρέπει να πληρούν τους όρους που περιγράφονται στα Προσαρτήματα 1 και 2 της Διακήρυξης καθώς και στην Τεχνική Περιγραφή και έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Γεωγραφική Θέση: Το προς μίσθωση ακίνητο θα πρέπει βρίσκεται εντός των ορίων της 1ης Δημοτικής Κοινότητας σύμφωνα με το αίτημα με Α.Π 78239/20-03-2025 της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πελατών.

Εμβαδόν: Το συνολικό απαιτούμενο εμβαδό του ΚΕΠ 0699 της 1ης Δ.Κ. είναι τουλάχιστον 120,00 τ.μ. Είναι επιθυμητή η ύπαρξη αποθηκευτικών χώρων, οι οποίοι δεν συνυπολογίζονται στο συνολικό απαιτούμενο εμβαδό. Οι απαιτούμενες θέσεις εργασίας είναι συνολικά επτά (7). Η διαρρύθμιση του χώρου, που θα γίνει από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου, προβλέπεται να είναι η εξής:

  • Χώρος αναμονής: Στο χώρο αυτό προβλέπεται να τοποθετηθούν 6-8 καθίσματα, μπροστά από τις θέσεις επικυρώσεων και υποδοχής, για την αναμονή των πολιτών μέχρι να εξυπηρετηθούν. Η συνολική επιφάνεια αυτού του χώρου θα είναι τουλάχιστον 20,00 τ.μ.
  • Υποδοχή (FRONT OFFICE): Στο χώρο αυτό προβλέπονται έξι (6) θυρίδες εξυπηρέτησης κοινού (γκισέ), για την υποδοχή και εξυπηρέτηση των πολιτών. Μία εξ αυτών θα προορίζεται ειδικά για την εξυπηρέτηση εμποδιζόμενων ατόμων και ειδικότερα χρηστών αμαξιδίων (ύψους 75εκ). Η συνολική επιφάνεια αυτού του χώρου θα είναι τουλάχιστον 40,00 τ.μ.
  • Υποστηρικτικές Υπηρεσίες (BACK OFFICE): Στο χώρο αυτό προβλέπεται μία (1) θέση εργασίας. Η συνολική επιφάνεια αυτού του χώρου θα είναι τουλάχιστον 9,00 τ.μ. Όλοι οι παραπάνω χώροι είναι υποχρεωτικό να βρίσκονται στο ισόγειο.
  • Γραφείο Προϊσταμένου: Προβλέπεται η δημιουργία ενός αυτόνομου χώρου γραφείου για τον υπεύθυνο του ΚΕΠ. Η συνολική επιφάνεια αυτού του χώρου προβλέπεται να είναι τουλάχιστον 9,00 τ.μ.
  • Αποθήκη: Είναι επιθυμητή η ύπαρξη αποθηκευτικού χώρου εμβαδού 20,00 τ.μ
  • Χώροι υγιεινής: Προβλέπονται τρία (3) W.C. (1 Κοινού, 1 Προσωπικού και 1 ΑμεΑ). Το συνολικό εμβαδό των χώρων υγιεινής, πρέπει να είναι τουλάχιστον 10,00 τ.μ. Το W.C. για τα ΑμεΑ πρέπει να καλύπτει τις ειδικές προδιαγραφές που προβλέπονται από το Νόμο. Αριθμ.ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/65826/699 (ΦΕΚ 2998/Β΄/2020). Τα W.C. κοινού και ΑμεΑ πρέπει να βρίσκονται στο ισόγειο.

Π.Ε.Α.: Δ΄ κατηγορίας τουλάχιστον

Η μίσθωση θα διαρκέσει εννέα έτη, αρχομένη από την ημερομηνία υπογραφής του πρωτοκόλλου Παράδοσης – Παραλαβής του μισθίου και δύναται να παραταθεί σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε τροποποίηση των όρων της μίσθωσης όπως και η αναμίσθωση ή η παράταση της μισθώσεως θα αποδεικνύεται αποκλειστικά και μόνο εγγράφως. (βλ. παράγραφο 1 Προσαρτήματος Ι της Διακήρυξης)

Το μίσθωμα συμφωνείται να παραμείνει σταθερό για μία πενταετία, εκτός εάν νέος Νόμος ορίσει άλλως. Μετά την πενταετία υπόκειται σε ετήσια αναπροσαρμογή που θα ισούται με τη Μέση Ετήσια Μεταβολή του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, όπως αυτός ανακοινώνεται από την ΕΛΣΤΑΤ. (βλ. παράγραφο 3 Προσαρτήματος Ι της Διακήρυξης)

Ο Εκμισθωτής είναι υποχρεωμένος, στην προθεσμία που τάσσεται από τη στεγασμένη Υπηρεσία ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και καθ’ όλη την διάρκεια της μίσθωσης, να προβαίνει στις αναγκαίες επισκευές και να

επανορθώνει και τις εκ συνήθους χρήσεως ζημιές και βλάβες, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ψύξης-θέρμανσης και ανελκυστήρων, που οφείλονται στη συνήθη ή συμφωνημένη χρήση του μισθίου ή στην κακή κατασκευή του κτηρίου ή στις εκ τυχαίου γεγονότος ή ανωτέρας βίας επιγενόμενες βλάβες ή ζημίες στο μίσθιο ακίνητο. [Σημειώνεται ότι η έννοια της συνήθους χρήσεως επί μισθώσεων Δημοσίου είναι ευρύτερη αυτής των κοινών μισθώσεων]. (Προσάρτημα 1.5 της Διακήρυξης)

Στον διαγωνισμό γίνονται δεκτά φυσικά ή νομικά πρόσωπα που είναι κύριοι ή επικαρπωτές ακινήτων και κάτοχοι βάσει χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing), καταθέτοντας αίτηση συμμετοχής με τα δικαιολογητικά συμμετοχής που αναφέρονται στο Στάδιο Α4 της διακήρυξης.

Τη Διακήρυξη του διαγωνισμού καθώς και σχετικές πληροφορίες, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να λάβουν από την Δ/νση Δημοτικής Περιουσίας, Τμήμα Αγορών, Απαλλοτριώσεων και Μισθώσεων, Πατησίων 159, TK 11252, 4ος όροφος, τηλ.:2144117101, Δ/νση ηλεκτρ. Ταχ.: [email protected].

Τα έξοδα της δημοσίευσης του διαγωνισμού αυτού, αρχικού και επαναληπτικού, βαρύνουν τον εκμισθωτή.

Πείτε Κάτι

AI Βοηθός Δημότη (Beta)

close
send