Νέα άδεια ή ανανέωση άδειας τοποθέτησης σκιαδίων και άλλων λειτουργικών διακοσμητικών στοιχείων

τμήμα αδειοδότησης χρήσης κοινοχρήστου χώρου, τμήμα αδειοδότησης χρήσης κοινοχρήστου χώρου

Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία:Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:Απαιτούμενα Δικαιολογητικά

Α. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

     Α.1. Αίτηση, που υποβάλλεται στο πρωτόκολλο του Δήμου Αθηναίων (κτίριο Λιοσίων 22 και στα κατά τόπου   

Σημεία Εξυπηρέτησης Δημοτών- ΣΕΔ) και περιλαμβάνει:        

  • όνομα ιδιοκτήτη καταστήματος,
  • επωνυμία καταστήματος,
  • διεύθυνση (οδό, αριθμό και Ταχυδρομικό Κώδικα του καταστήματος),
  • ΑΦΜ
  • σταθερό και κινητό τηλέφωνο,
  • διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail),
  • είδος, διαστάσεις και πλήθος στοιχείων που ζητείται να τοποθετηθούν.

Α.2. Στοιχεία, που συνοδεύουν την αίτηση

                  A.2.1. Άδεια τοποθέτησης τραπεζοκαθισμάτων του κοιν/στου χώρου  και Πρακτικό οριοθέτησης

                  A.2.2. Κάτοψη του κοινόχρηστου χώρου που παραχωρείται για τραπεζοκαθίσματα σε κλίμακα 1:50 και   

                            σμίκρυνση της κάτοψης σε μεγέθος Α4 (4 αντίγραφα).

Στην κάτοψη σημειώνονται υποχρεωτικά:

  • Το περίγραμμα, το εμβαδόν και οι διαστάσεις του παραχωρημένου για τραπεζοκαθίσματα χώρου
  • Οι προβολές όλων των λειτουργικών / διακοσμητικών στοιχείων για τα οποία ζητείται άδεια τοποθέτησης.

                   Α.2.3. Σχέδιο λεπτομερειών των διακοσμητικών – λειτουργικών στοιχείων σε κλ.1:20

                   A.2.4. Φωτογραφίες από διαφορετικά σημεία (γωνίες λήψης) του παραχωρημένου για τραπεζοκαθίσματα  

                             χώρου.

                   A.2.5. Δήλωση του Μηχανικού ότι από την τοποθέτηση των Λειτουργικών – Διακοσμητικών στοιχείων δεν  

                            επέρχεται καμία μεταβολή στην ορατότητα των φωτεινών σηματοδοτών, πινακίδων σήμανσης, κλπ,  

                            του ΚΟΚ

                   A.2.6. Δήλωση του μηχανικού για τη στατική επάρκεια των στοιχείων.

                   A.2.7. Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη του καταστήματος:

– για την συντήρηση των στοιχείων που θα τοποθετηθούν

– ότι κατά την παύση του καταστήματος έχει την πλήρη ευθύνη να αποκαταστήσει τυχόν φθορές  

  στον κοινόχρηστο χώρο που θα προκληθούν από την τοποθέτηση των στοιχείων

                    A.2.8. Όσον αφορά τα θερμαντικά σώματα, προσκομίζονται και τα σχετικά πιστοποιητικά λειτουργίας    

                              πιστοποιημένα από τον αρμόδιο φορέα.

                    A.2.9. Αντίγραφο του διπλότυπου είσπραξης του δυνητικού τέλους (30,00€)που καταβλήθηκε για την

                             άδεια τοποθέτησης των  λειτουργικών – διακοσμητικών στοιχείων.

                    A.2.10. Εγγυητική επιστολή για τα σκιάδια (40,00 €/ τεμ.)

                    A.2.11. Εγγυητική επιστολή για τα ξύλινα δάπεδα (Deck) (10,00 €/ μ2.)

Για την άδεια τοποθέτησης του ξύλινου δαπέδου υποβάλλεται μελέτη ιδιώτη μηχανικού, η οποία μετά από αιτιολογημένη έκθεση του Τμήματος Μελετών, Τεκμηρίωσης και Προγραμματισμού της Διεύθυνσης Οδοποιίας, Αποχέτευσης και Κοινοχρήστων χώρων, εγκρίνεται από το Δημοτικό Συμβούλιο, μετά από Εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Όλα τα σχέδια, φωτογραφίες, δηλώσεις, κλπ,για την έκδοση της άδειας τοποθέτησης των Λειτουργικών – Διακοσμητικών στοιχείων θα πρέπει να φέρουν ημερομηνία, σφραγίδα και την υπογραφή του ιδιώτη μηχανικού.

Β. ΑΙΤΗΣΗ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ

  • Αίτηση,που υποβάλλεται στο πρωτόκολλο του Δήμου Αθηναίων (Λιοσίων 22 και στα κατά τόπους Σημεία Εξυπηρέτησης Δημοτών- ΣΕΔ) και περιλαμβάνει:
  • όνομα ιδιοκτήτη καταστήματος,
  • επωνυμία καταστήματος,
  • διεύθυνση (οδό, αριθμό και Ταχυδρομικό Κώδικα του καταστήματος),
  • ΑΦΜ
  • σταθερό και κινητό τηλέφωνο,
  • διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail),
  • Στοιχεία, που συνοδεύουν την αίτηση. Προϋπόθεση για την ανανέωση αδείας είναι η υποβολή με την αίτηση των εξής στοιχείων:

Β.2.1.    Αντίγραφο της Άδειας Χρήσης κοινόχρηστου χώρου για τραπεζοκαθίσματα με συνημμένο το Πρακτικό χωροθέτησης για το έτος το οποίο ζητείται η ανανέωση των στοιχείων.

Β.2.2.    Πρόσφατες φωτογραφίες του χώρου ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων, με ημερομηνία λήψης, όπου θα φαίνονται όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού για τα οποία εκδόθηκε η αρχική άδεια.

Β.2.3.    Αντίγραφο του διπλότυπου είσπραξης δυνητικού τέλους (30,00 €) για το έτος το οποίο ζητείται η ανανέωση των στοιχείων.

Η άδεια ανανεώνεται με τη βασική προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει καμία μεταβολή ως προς τα στοιχεία που συνοδεύουν την αρχική άδεια (εγκεκριμένη επιφάνεια για χρήση τραπεζοκαθισμάτων, αριθμός, διαστάσεις των Λειτουργικών –Διακοσμητικών στοιχείων.

ΤΕΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

Για κάθε άδεια (νέα ή ανανέωση) τοποθέτησης σκιαδίων και λοιπών λειτουργικών / διακοσμητικών στοιχείων, καταβάλλεται τέλος ποσού 30,00 ευρώ.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι, οι πληρωμές στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με χρήση Καρτών Πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) και Επιταγών σε διαταγή Δήμου Αθηναίων (τραπεζικών ή ιδιωτικών λήξης αυθημερόν), βάσει της ΠΟΛ 1289/22-12-2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020).

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105277292

Τόπος Διενέργειας Ραντεβού

Τμήμα Αδειοδότησης Χρήσης Κοινόχρηστου Χώρου: Κτήριο Γενικής Γραμματείας Δήμου Αθηναίων, Λιοσίων 22 – 2ος όροφος