Συνηθέστερες Ερωτήσεις | Αθήνα
Εγγραφή
Ερώτηση:
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή;
Απάντηση:

Η εγγραφή στο σύστημα γίνεται μέσω της σελίδας https://www.cityofathens.gr/khe/registration όπου θα χρειαστεί να ακολουθήσετε κάποια βήματα και να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία.

Ερώτηση:
Πόσα στοιχεία είναι απαραίτητο να συμπληρώσω;
Απάντηση:

Τα υποχρεωτικά στοιχεία που πρέπει να συμπληρώσετε είναι σημειωμένα με αστερίσκο (*) .

Ερώτηση:
Ζητάτε ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και άλλα προαιρετικά στοιχεία, γιατί;
Απάντηση:

Σε πολλές από τις συναλλαγές σας με τις υπηρεσίες του Δήμου, είναι απαραίτητο να είναι γνωστά στοιχεία των μητρώων, ή/και άλλα στοιχεία που δεν είναι απαραίτητα για την ταυτοποίηση σας.Σε περίπτωση που δεν έχετε συμπληρώσει αυτά τα στοιχεία εξ’ αρχής κατά την εγγραφή σας, τότε, κατά την προσπάθεια εκτέλεσης μιας εργασίας που τα απαιτεί, θα σας ζητηθεί να συμπληρωθούν. Η διαδικασία για την επαλήθευση μπορεί να κρατήσει έως και 3 ήμερες και μέχρι την ολοκλήρωσή της δεν θα μπορείτε να κάνετε χρήση της εργασίας.

Ερώτηση:
Έκανα την εγγραφή αλλά δεν μου ήρθε κάποιο email επιβεβαίωσης.
Απάντηση:

Οι πιθανοί λόγοι είναι:Συμπληρώσατε λάθος το email σας.Το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τοποθέτησε το email στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.Ακόμη δεν έχει γίνει η παράδοση του email από τον πάροχό σας και μπορεί να χρειαστούν μερικές μέρες μέχρι να λάβετε το email.

Ερώτηση:
Γιατί ζητάτε να είναι τόσο πολύπλοκος ο κωδικός πρόσβασης;
Απάντηση:

Ο κωδικός σας προστατεύει από εσκεμμένες προσπάθειες, που μπορεί να γίνουν στον λογαριασμό σας. Ένας ισχυρός κωδικός πρόσβασης είναι ένας καλός τρόπος, για να προστατευτείτε από έναν κυβερνοεγκληματία.Κρατήστε μυστικό τον κωδικό πρόσβασης, καθώς και τον αριθμό χρήστη.

Είσοδος
Ερώτηση:
Ξέχασα τον αριθμό χρήστη η και τον κωδικό πρόσβασης.
Απάντηση:

Χρησιμοποιείστε την  φορμα επικοινωνίας  συμπληρώνοντας τον λογαριασμό email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, αναφέροντας το όνομα, το επώνυμο, το πατρώνυμο και το μητρώνυμό σας, καθώς και τις ώρες που μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.

Ταυτοποίηση
Ερώτηση:
Πότε μπορώ να επιλέξω την ταυτοποίηση μου από δημοτικό υπάλληλο;
Απάντηση:

Η δυνατότητα αυτή δίδεται σε πολίτες που μένουν στα διοικητικά όρια του Δήμου και εφόσον έχουν κινητικά προβλήματα, ή είναι υπερήλικοι και δεν μπορούν να μεταβούν στο πλησιέστερο σε αυτούς ΣΕΔ.

Ερώτηση:
Επέλεξα από λάθος την ταυτοποίηση μου από δημοτικό υπάλληλο.
Απάντηση:

Στο τηλέφωνο που θα λάβετε ζητήστε να γίνει η ταυτοποίηση σας από ΣΕΔ.

Ερώτηση:
Τι πρέπει να έχω μαζί μου για την ταυτοποίηση;
Απάντηση:

Θα πρέπει να έχετε τα αποδεικτικά στοιχεία της ταυτότητας που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.

Υποβολή Αιτήματος
Ερώτηση:
Το αίτημα που θέλω να υποβάλω απαιτεί ορισμένα δικαιολογητικά. Πως θα τα υποβάλω ηλεκτρονικά;
Απάντηση:

Σε περίπτωση που απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών, αυτό γίνεται με την επισύναψη ηλεκτρονικών αντιγράφων τους. Η επισύναψη αποτελεί κομμάτι της ηλεκτρονικής φόρμας και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον διαδικασία.

Ερώτηση:
Χρειάζεται να ασχοληθώ με τα δικαιολογητικά που αναφέρεται ότι θα αναζητηθούν αυτεπάγγελτα;
Απάντηση:

Αυτεπάγγελτη αναζήτηση σημαίνει ότι τα δικαιολογητικά θα περιέλθουν στα χέρια της υπηρεσίας που λαμβάνει την αίτηση, έπειτα από δική της συνεννόηση με τις αρμόδιες για την έκδοσή των δικαιολογητικών υπηρεσίες. Δεν υπάρχει κάποια διαδικασία που πρέπει να γίνει από μέρους σας. Το μόνο που χρειάζεται σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι να δώσετε την συναίνεσή σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας, σημειώνοντας ότι αποδέχεστε να αναζητήσει η υπηρεσία αυτεπάγγελτα τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Ερώτηση:
Συμπλήρωσα κάποιο στοιχείο λάθος. Πως μπορώ να το διορθώσω;
Απάντηση:

Στο τέλος κάθε αίτησης στην φόρμα ολοκλήρωσης του αιτήματος, υπάρχει η επιλογή “Επεξεργασία”. Επιλέγοντας “Επεξεργασία” μπορείτε να μεταβείτε στην αρχή της αίτησης, χωρίς να έχετε χάσει τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει και έχοντας την δυνατότητα να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε. Επίσης, σε μερικές φόρμες, στο κάτω μέρος, υπάρχει και η επιλογή “Πίσω”. Αυτή η επιλογή σας δίνει την δυνατότητα να πάτε στην ακριβώς προηγούμενη φόρμα και να κάνετε τις απαιτούμενες διορθώσεις.

Ερώτηση:
Πώς παραλαμβάνω την απάντηση/βεβαίωση/πιστοποιητικό για το αίτημα που υπέβαλα;
Απάντηση:

Οι διαθέσιμοι τρόποι παραλαβής είναι οι Σημείο Εξυπηρέτησης Δημότη, Παραλαβή στον Δήμο και Ταχυδρομική Αποστολή. Ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε αιτήματος είναι πιθανό να μην είναι όλοι διαθέσιμοι (π.χ. για αιτήματα που απαιτούν την προσκόμιση παραβόλων ή άλλων εγγράφων δεν διατίθεται η επιλογή της Ταχυδρομικής Αποστολής).

Ερώτηση:
Προσπαθώ να ξεκινήσω ένα νέο αίτημα αλλά μου εμφανίζεται μια φόρμα ενημέρωσης ότι ορισμένα από τα στοιχεία μου δεν είναι συμπληρωμένα. Τι πρέπει να κάνω;
Απάντηση:

Το συγκεκριμένο αίτημα απαιτεί την συμπλήρωση ορισμένων στοιχείων που δεν είναι δηλώθηκαν στο σύστημά μας κατά την εγγραφή σας. Θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα με τα στοιχεία που σας ζητούνται. Σε περίπτωση που χρειάζονται διευκρινίσεις είναι πιθανό το αρμόδιο τμήμα του Δήμου να επικοινωνήσει μαζί σας.

Ερώτηση:
Πατάω στο κουμπί “Συνέχεια” για να συνεχίσω τη συμπλήρωση της αίτησης, αλλά η αίτηση δεν προχωρά σε επόμενη σελίδα. Γιατί;
Απάντηση:

Ελέγξτε τη συμπληρωμένη φόρμα σας για το αν υπάρχει κάποιο μήνυμα λάθους σε κάποιο πεδίο. Πολλά πεδία περιέχουν ελέγχους για την ορθότητα των στοιχείων (για παράδειγμα δεκαψήφιος αριθμός τηλεφώνου ή υποχρεωτική συμπλήρωση πεδίου). Αν κάποιο από τα στοιχεία που συμπληρώνετε δεν ακολουθεί τις προδιαγραφές του πεδίου και πατήσετε το κουμπί “Συνέχεια”, τότε κάτω από το πεδίο εμφανίζεται ένα μήνυμα σχετικά με το σφάλμα. Η αίτηση δεν μπορεί να προχωρήσει μέχρι να διορθωθεί το σφάλμα αυτό.

Ερώτηση:
Πως μπορώ να υποβάλω ένα νέο αίτημα ηλεκτρονικά;
Απάντηση:

Για την έναρξη ενός καινούριου αιτήματος επιλέξτε από την γραμμή πλοήγησης την επιλογή Κέντρο Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης και εν συνεχεία την επιλογή 02 - Αιτήσεις & Οδηγίες.

Ερώτηση:
Ποιες αιτήσεις είναι διαθέσιμες ηλεκτρονικά;
Απάντηση:

Οι αιτήσεις που μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά συνοδεύονται με το επεξηγηματικό εικονίδιο.

Ερώτηση:
Τι στοιχεία/δικαιολογητικά θα χρειαστούν για να υποβάλω μία αίτηση ηλεκτρονικά;
Απάντηση:

Ανάλογα με τον τύπο του αιτήματος απαιτούνται διαφορετικά στοιχεία ή/και δικαιολογητικά που θα χρειαστεί να υποβάλετε. Αυτά αναφέρονται στη φόρμα του συγκεκριμένου αιτήματος.

Ερώτηση:
Κάποια πεδία έχουν αστερίσκο, τι σημαίνει αυτό;
Απάντηση:

Ο αστερίσκος στον τίτλο κάποιου πεδίου υποδεικνύει ότι το στοιχείο - πληροφορία που ζητείται είναι υποχρεωτικό και θα πρέπει να το συμπληρώσετε αυτό για να συνεχίσετε με την αίτησή σας.

Ερώτηση:
Χρειάζεται να συμπληρώσω τα δικαιολογητικά που βρίσκονται στον σύνδεσμο “Δικαιολογητικά”, που συνοδεύει την αίτηση;
Απάντηση:

Ό,τι χρειάζεται η υπηρεσία για την έκδοση του εγγράφου, θα σας ζητηθεί στην ηλεκτρονική φόρμα της αίτησης. Σε μερικές περιπτώσεις, για την διευκόλυνση των πολιτών, δηλώσεις ή αρχεία που απαιτείται να συμπληρωθούν ή να επισυναφθούν, συμπεριλαμβάνονται στο αρχείο που μπορείτε να λάβετε από τον σύνδεσμο “Δικαιολογητικά”. Σε μια τέτοια περίπτωση μπορείτε να λάβετε από εκεί το απαιτούμενο έγγραφο και αφού το συμπληρώσετε, να το επισυνάψετε. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι υποχρεωτικό να παραδώσετε συμπληρωμένο το συγκεκριμένο αρχείο. Επίσης το αρχείο που μπορείτε να ανοίξετε απ’ τον σύνδεσμο “Οδηγίες”, θα σας δώσει κάποιες απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες της αίτησης. Όπως επίσης και για τυχόν πληρωμή που θα πρέπει να γίνει ή για κάποιες νομοθετικές ρυθμίσεις που πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν.

Είσοδος στο ΚΗΕ

Αυθεντικοποίηση Χρήστη στο GSIS

Όροι Χρήσης

Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

Περισσότερα

Επικοινωνία

Δημαρχιακό Μέγαρο
Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

Δημαρχείο
Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με τον πάροχο σας)
Περισσότερα

Σύνδεσμοι

Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



Περισσότερα

Χάρτης Ιστότοπου

Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.