Τροποποίηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ωδείου

τμήμα αδειοδότησης εμπορικών δράσεων, τμήμα αδειοδότησης εμπορικών δράσεων

                                ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  H   υποβολή των αιτήσεων πραγματοποιείται από 1ης Ιανουαρίου έως και 30 Μαρτίου εκάστου έτους

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  • Όταν ο αιτούμενος είναι φυσικό πρόσωπο
  1. Αίτηση από το ενδιαφερόμενο φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή από τρίτους με εξουσιοδότηση εντός της προθεσμίας που προβλέπεται στο αρ.10 παρ.13γ του Ν.3207/2003)
  2. Αποδεικτικό σπουδών και λοιπών ενδεχομένως προσόντων (τουλάχιστον απολυτήριο δημοτικού σχολείου)
  3. Φωτοαντίγραφο δελτίου ταυτότητας η άλλου εγγράφου από τα προβλεπόμενα στην παρ 4 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999 όπως ισχύει μετά την τροποποίηση του με το άρθρο 25 του Ν. 3731/2008 (σχετική προσωρινή βεβαίωση της αρμόδιας αρχής, διαβατήριο, άδεια οδήγησης η το ατομικό βιβλιάριο υγείας όλων των ασφαλιστικών φορέων). Εάν ο αιτών είναι αλλοδαπός – υπήκοος κράτους μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης φωτοαντίγραφο ισχύουσας άδειας διαμονής που του επιτρέπει την άσκηση ανεξάρτητης οικονομικής δραστηριότητας. Αν ο ενδιαφερόμενος είναι ομογενής φωτοαντίγραφο της ειδικής ταυτότητας ομογενούς ή της προξενικής θεώρησης για επαναπατρισμό.
  4. Υπεύθυνη δήλωση από τον ενδιαφερόμενο ότι α) απολαμβάνει τα αστικά και πολιτικά δικαιώματα του πολίτη κράτους-μέλους της Ε.Ε., β) δεν τελεί υπό απαγόρευση ή δικαστική αντίληψη γ) δεν έχει παραπεμφθεί σε ποινική δίωξη για πλημμέλημα ή κακούργημα με απευθείας κλήση ή βούλευμα την τελευταία πενταετία και δεν έχει ασκηθεί σε βάρος του ποινική δίωξη από την εισαγγελική αρχή του τόπου κατοικίας του ούτε από άλλη εισαγγελική αρχή της χώρας δ) δεν είναι μουσικός σε δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα o ίδιος, ή σύζυγος αυτού, ή συγγενής εξ αίματος, ή αγχιστείας α’ βαθμού, ε) δεν έχει απολυθεί από δημόσια υπηρεσία λόγω ανεπάρκειας ως προς την εκπλήρωση των καθηκόντων του ή λόγω ασυμβίβαστης προς το έργο του διαγωγής (έλλειψη ηθικής ικανότητας), στ) δεν έχει υπερβεί το 70ο έτος της ηλικίας του, ζ) δεν είναι δημόσιος υπάλληλος
  5. Εφόσον ο αιτών είναι άνδρας: Υπεύθυνη δήλωση ότι έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει νόμιμα απαλλαγεί από αυτές, ή (για άρρενες πολίτες κράτους μέλους της ΕΕ εκτός της Ελλάδος) ότι στη χώρα της οποίας έχει την ιθαγένεια δεν προβλέπεται υποχρεωτική στρατιωτική θητεία
  6. Πιστοποιητικό ποινικού μητρώου που να φανερώνει ότι ο αιτών δεν έχει καταδικασθεί για λιποταξία ή σε οποιαδήποτε ποινή για κακούργημα, κλοπή, υπεξαίρεση, απάτη, εκβίαση, πλαστογραφία, απιστία δικηγόρου, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία περί την υπηρεσία, παραβίαση καθήκοντος, έγκλημα κατά των ηθών και συκοφαντική δυσφήμηση
  7. Αρχιτεκτονικές κατόψεις των ορόφων που χρησιμοποιεί το εκπαιδευτήριο, στις οποίες θα αποτυπώνεται και η κλίμακα κινδύνου. Θα φέρουν υπογραφή και σφραγίδα του Μηχανικού, και θα αναγράφονται: α) ο ιδιοκτήτης του κτιρίου β) ο μισθωτής και ο τίτλος του εκπαιδευτήριου, και γ) η διεύθυνση και ο αριθμός.
  8. Τομή (εάν υπάρχει κλιμακοστάσιο, στη θέση του κλιμακοστασίου θα αναγράφεται το πραγματικό ύψος). Θα φέρουν υπογραφή και σφραγίδα του Μηχανικού, και θα αναγράφονται: α) ο ιδιοκτήτης του κτιρίου β) ο μισθωτής και ο τίτλος του εκπαιδευτήριου, και γ) η διεύθυνση και ο αριθμός.
  9. Υπεύθυνη δήλωση δύο (2) Πολιτικών Μηχανικών για τη στατική επάρκεια και αντοχή του κτιρίου. Ελάχιστο επιτρεπτό βάρος φορτίου 350 κιλά ανά τετραγωνικό μέτρο.
  10. Αντίγραφο άδειας οικοδομής, θεωρημένης από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία. Σε περίπτωση που Σχολή Βυζαντινής Μουσικής αποτελεί μέρος του συγκροτήματος Ιερού Ναού, άδεια Ναοδομίας.
  11. Μια σειρά σχεδίων της άδειας οικοδομής.
  12. Βεβαίωση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ότι έχουν ληφθεί τα μέτρα Πυρασφάλειας στο κτίσμα που θα λειτουργήσει το εκπαιδευτήριο.
  13. Άδεια αλλαγής χρήσης σε Μουσικό εκπαιδευτήριο από την αρμόδια Πολεοδομική Υπηρεσία, με θεωρημένα τα αρχιτεκτονικά σχέδια απ` αυτήν.
  14. Παράβολον καταβολής ποσού

α)  440€, ως προς τον ιδιοκτήτη και,

β) 150€ για τη μεταστέγαση και την προσθήκη τμημάτων σύμφωνα με την ΚΥΑ ΥΠΠΟ/ΚΑΤΕΧΝ/Δ/7388/7.2.1994 (ΦΕΚ 123/Β/23.2.1994) στο Δήμο.

  • ως προς την διεύθυνση εγκατάστασης (ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ):Υποβάλλονται  όλα τα ανωτέρω δικαιολογητικά.
  • Ως προς τον ιδιοκτήτη: Η αίτηση υποβάλλεται από τον παλιό ιδιοκτήτη και τα  δικαιολογητικά από 1 έως 6 και 14 από τον νέο ιδιοκτήτη.
  • Ως προς την επωνυμία: Υποβάλλονται τα δικαιολογητικά 1,3 έως 6 χωρίς την έκδοση παραβόλου.
  • με την προσθήκη νέων τμημάτων ή σχολών που θα λειτουργήσουν: Υποβάλλονται τα δικαιολογητικά 1 έως 6 και 14

Σε όλε τις περιπτώσεις όταν:

  • Όταν ο αιτούμενος είναι νομικό πρόσωπο

Επιπλέον:

  1. Αντίγραφο του καταστατικού
  2. Αντίγραφο της Πράξης του Διοικητικού Συμβουλίου για ανάθεση της διοίκησης του Ιδρύματος σε Επιτροπή, η οποία θα αποτελείται από τα μέλη του Σωματείου ή τους διοικούντες το νομικό πρόσωπο (εφ΄ όσον αποφασισθεί από το Νομικό Πρόσωπο η διοίκηση του Ιδρύματος από Επιτροπή).
  3.  Για κάθε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ή της διοίκησης του Ιδρύματος Επιτροπής τα ανωτέρω με αρ. 2 έως 6 δικαιολογητικά
  • Όταν ο αιτούμενος είναι  Δήμος
  1. Αντίγραφο Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου για ανάθεση της Διοίκησης του Ιδρύματος σε τριμελή Επιτροπή η οποία θα αποτελείται από μέλη του Συμβουλίου ή δημότες. Εφόσον έχει επέλθει αλλαγή ως προς την τριμελή Επιτροπή, νεότερη πράξη του Δημοτικού Συμβουλίου για ανάθεση της διοίκησης του Ιδρύματος στην νέα τριμελή Επιτροπή, (η οποία θα αποτελείται από μέλη του Συμβουλίου ή Δημότες) και
  2. για κάθε μέλος της Διοικητικής του Ιδρύματος Επιτροπής τα ανωτέρω με αρ. 2 έως 6 δικαιολογητικά

Επισημαίνεται ότι ο Δήμος εξαιρείται από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η Υπηρεσία μας εκδίδει απόφαση για την τροποποίηση της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας του Ωδείου/Μουσικής Σχολής μέχρι 31 Ιουλίου (αρ.10 παρ. γ του Ν. 3207/2003)η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Στην περίπτωση της μεταστέγασης η αίτηση με τα προβλεπόμενα εκ της οικείας νομοθεσίας δικαιολογητικά διαβιβάζεται στην αρμόδια Επιτροπή της παρ. δ. του αρ.10 του Ν. 3207/2003 (ΦΕΚ 302/Α/2003) προκειμένου να ενεργήσει έλεγχο των προϋποθέσεων καταλληλότητας των κτηριακών εγκαταστάσεων στο οποίο θα στεγαστεί το Ωδείο/Μουσική Σχολή/Παράρτημα. Μετά την επιστροφή του φακέλου και εφόσον το πρακτικό τους βεβαιώνει ότι τηρούνται οι προϋποθέσεις καταλληλότητας για το κτίριο η Υπηρεσία μας εκδίδει τη σχετική απόφαση μεταστέγασης μέχρι 31 Ιουλίου (αρ.10 παρ. γ του Ν. 3207/2003)η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Για να μπορέσει να ξεκινήσει αμέσως η διαδικασία χορήγησης της άδειας, θα πρέπει υποβληθούν τα  απαιτούμενα εκ των οικείων διατάξεων δικαιολογητικά.
  • Οι υπεύθυνες δηλώσεις (του Ν1599/86) και εξουσιοδοτήσεις, που δεν έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά, θα πρέπει να είναι θεωρημένες για το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια αρχή
  • Προϋπόθεση για την χορήγηση οποιασδήποτε μορφής αδειών από τον Δήμο είναι η μη ύπαρξη εις βάρους του ενδιαφερομένου βεβαιωμένων ληξιπρόθεσμών οφειλών, με εξαίρεση τις περιπτώσεις εκκρεμοδικίας και του διακανονισμού καταβολής αυτών, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.
  • Απαγορεύονται προσωνυμίες ξενόγλωσσες ή λέξεις όπως Ακαδημία, Ανώτατη, Εθνικό, Ελληνικό, Μουσικό Ινστιτούτο, Ινστιτούτο Μουσικής κ.λ.π.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι, οι πληρωμές στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με χρήση Καρτών Πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) και Επιταγών σε διαταγή Δήμου Αθηναίων (τραπεζικών ή ιδιωτικών λήξης αυθημερόν), βάσει της ΠΟΛ 1289/22-12-2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020).

Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλ: 2105277261

Τόπος Διενέργειας Ραντεβού
Τμήμα Αδειοδότησης Εμπορικών Δράσεων
Κτήριο Γενικής Γραμματείας Δήμου Αθηναίων
Λιοσίων 22 – 2ος όροφος