Χορήγηση αντιγράφων εκ του φακέλου αδείας εκδοθείσας από τον Δήμο

τμήμα αδειοδότησης εμπορικών δράσεων, τμήμα αδειοδότησης εμπορικών δράσεων

Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία: Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:

  • Φωτοαντίγραφο Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας του ιδιοκτήτη της επιχείρησης αν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο

ή

  • Φωτοαντίγραφο Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας του Νόμιμου εκπροσώπου   αν πρόκειται για εταιρεία

Σε διαφορετική περίπτωση:

  • Εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης αν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο ή του Νόμιμου εκπροσώπου  αν πρόκειται για εταιρεία

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι, οι πληρωμές στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με χρήση Καρτών Πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) και Επιταγών σε διαταγή Δήμου Αθηναίων (τραπεζικών ή ιδιωτικών λήξης αυθημερόν), βάσει της ΠΟΛ 1289/22-12-2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020).

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105277268

Τόπος Διενέργειας Ραντεβού

Τμήμα Αδειοδότησης Εμπορικών Δράσεων: Κτήριο Γενικής Γραμματείας Δήμου Αθηναίων, Λιοσίων 22 – 2ος όροφος