“Με το χέρι στην καρδιά, δεσμεύομαι, οδηγώ υπεύθυνα, οδηγώ με ασφάλεια”
Ο Δήμος Αθηναίων και ο Οργανισμός Οδικής Ασφάλειας Δήμου Αθηναίων συνεχίζοντας την υποστήριξή τους σε δράσεις που αποσκοπούν στην Οδική Ασφάλεια και την Κυκλοφοριακή Αγωγή, σας προσκαλούν στην τριήμερη εκδήλωση…
