Με
τη συμπλήρωση δύο χρόνων από τον χαμό του Μάριου Τόκα, το Πολιτιστικό
Κέντρο
Εργαζομένων Ο.Τ.Ε., Ν. Αττικής διοργανώνει με την υποστήριξη της
“Τεχνόπολις” του Δήμου Αθηναίων και τη συμμετοχή γνωστών καλλιτεχνών,
συναυλία αφιερωμένη στο έργο του.
Αποδίδοντας
φόρο τιμής στη μνήμη του διακεκριμένου Κύπριου μουσικοσυνθέτη
καταξιωμένοι καλλιτέχνες,
που είχαν συνεργαστεί μαζί του, όπως οι: Θέμης Αδαμαντίδης, Στέλιος
Διονυσίου,
Τζίνα Καλομοίρη, Έφη Καπάταη, Νάντια Καραγιάννη, Παύλος Καρποδίνης,
Δημήτρης
Μπάσης, Γιώτα Νέγκα και Μπάμπης Τσέρτος, θα ερμηνεύσουν αγαπημένα
τραγούδια του
αξέχαστου δημιουργού, τα οποία σηματοδότησαν την πολυετή και πλούσια
μουσική
διαδρομή του, με τη συμμετοχή της Έντεχνης Ορχήστρας και της Χορωδίας
του
Πολιτιστικού Κέντρου.
Την
βραδιά θα προλογίσει ο Γιάννης Κακουλίδης.
Ο
Μάριος Τόκας ασχολήθηκε με τη μουσική από τα μαθητικά του χρόνια κι
έγραψε πολλές
και μεγάλες επιτυχίες. Πηγή έμπνευσής του αποτέλεσαν οι αγώνες για την
απελευθέρωση της αγαπημένης του πατρίδας, καθώς και ο έρωτας, τον οποίο
υμνεί
μέσα από τις συνθέσεις του.
Το
Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ο.Τ.Ε. Ν. Αττικής λειτουργεί από το 1953
και
αριθμεί 11.000 περίπου μέλη, εργαζομένους και συνταξιούχους, με πλούσια
δράση
και συνεισφορά. Στο παρελθόν είχε διοργανώσει συναυλία στην “Τεχνόπολις”
του Δήμου Αθηναίων, αφιερωμένη στον γνωστό συνθέτη και δημιουργό Σπύρο
Παπαβασιλείου, λίγους μήνες πριν φύγει από τη ζωή. Πρόκειται για ένα
σωματείο
που υπηρετεί τον πολιτισμό με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Είσοδος ελεύθερη
Πληροφορίες: Πολιτιστικό Κέντρο
Εργαζομένων Ο.Τ.Ε., τηλ. 210 8253303


