
Τα Μουσικά Σύνολα του Δήμου Αθηναίων παρουσιάζουν στη “Τεχνοπολις” του Δήμου Αθηναίων τον Καλλιτεχνικό θεσμό ‘Νέοι έλληνες Σολίστ’, με την Συμφωνική Ορχήστρα σε έργα των Mozart – Bizet – Verdi – Puccini – Strauss δίνοντας το κίνητρο να ξεδιπλώσουν την δεξιοτεχνία και τη μουσικότητα τους πολλά υποσχόμενοι νέοι Μουσικοί.
Μουσική Διεύθυνση: Μιχάλης Οικονόμου
Είσοδος Ελεύθερη


