Τα Μουσικά Σύνολα του Δήμου Αθηναίων παρουσιάζουν δύο εκδηλώσεις στην Πλατεία Βικτωρίας, το Εργαστήρι Ελληνικής Μουσικής & την BIG BAND.
Θέλοντας να γεμίσουν με νότες την καθημερινότητα μας υπό την Διεύθυνση των Αρχιμουσικών Χρήστου Χαλκιά & Γιάννη Τερεζάκη, ερμηνεύονται με μαεστρία αγαπημένα ελληνικά τραγούδια & δημοφιλείς επιτυχίες της jazz.
Σάββατο 16 Ιουλίου 2011
Εργαστήρι Ελληνικής Μουσικής & Τραγούδι: Νάντια Καραγιάννη
Σάββατο 23 Ιουλίου 2011
BIG BAND
Ώρα έναρξης: 19:00
Είσοδος ελεύθερη


