Ο συνολικός αριθμός των εισερχόμενων αιτημάτων του 1595 από τον Δεκέμβριο του 2003 μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2009 είναι 720.428 αιτήματα.

Πιο συγκεκριμένα τα αιτήματα αυτά χωρίζονται σε αιτήματα διοικητικής πληροφόρησης και αιτήματα διαμεσολάβησης. Αναλυτικότερα:

 

Έτος

Αριθμός

Αιτημάτων

Διοικητική 

Πληροφόρηση

Αιτήματα

Διαμεσολάβησης

2003

2.352

64,75%

35,25%

2004

138.884

76,09%

23,91%

2005

115.531

58,57%

41,43%

2006

159.358

66,34%

33,66%

2007

122.595

65,00%

35,00%

2008

78.439

51,82%

48,18%

2009

103.269

67,94%

32,06%

 

Οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες διαμεσολάβησης είναι η Διεύθυνση Ηλεκτρολογικού, η Διεύθυνση Αυτεπιστασίας και Συντήρησης (πρώην Οδοποιίας), καθώς και η Διεύθυνση Καθαριότητας.

 

Τα υπόλοιπα αιτήματα κατανέμονται στις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων αλλά και σε δημόσιες υπηρεσίες και φορείς εκτός του Δήμου, όπως είναι η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ αλλά και η ΕΥΔΑΠ και το ΥΠΕΧΩΔΕ.

 

 

Όροι Χρήσης

Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

Περισσότερα

Επικοινωνία

Δημαρχιακό Μέγαρο
Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

Δημαρχείο
Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με τον πάροχο σας)
Περισσότερα

Σύνδεσμοι

Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



Περισσότερα

Χάρτης Ιστότοπου

  Ροές RSS

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


Χάρτης Ιστού
Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.